آموزش نرم افزار رویت

اطلاعات کارگاه نرم افزار رویت:

  • ظرفیت دوره: ۱۲ نفر
  • سرمایه گذاری: رایگان
  • زمان برگزاری: پنجشنبه، ۸ اسفند ماه،  ساعت ۱۰:۰۰ الی ۱۳:۰۰ ظهر
  • پیش نیاز و هم نیاز: ندارد

مخاطبین دوره:

کارفرمایان، مشاورین و پیمانکارانی که در این زمینه فعالیت داشته ولی به نرم افزار رویت  مسلط نبوده و جهت کنترل پروژه های مدلسازی شده با نرم افزار Revit نیاز به آشنایی با این نرم افزار را دارند.

هدف از تشکیل کارگاه:

هدف از تشکیل کارگاه نرم افزار Revit در واقع آشنا شدن با قابلیت های نرم افزار رویت و دستورات  پرکاربرد و اصلی نرم افزار است.

آموزش تاسیسات

در کارگاه نرم افزار Revit چه می آموزیم ؟

در واقع در این کارگاه در ۳ ساعت نمی توان به کلیه موارد در نرم افزار Revit اشاره کرد، ولیکن با قابلیت های اصلی و دستور اساسی که بتوانیم پروژه خود را کنترل کنیم آشنا می شویم.در دوره نرم افزار Revit  قسمت مکانیکال حدود ۶۰ ساعت می باشد، با این تفاسیر ما در کارگاه آشنایی با نرم افزار Revit، تنها ۳ ساعت از پر اهمیت ترین قسمت این دوره را به شما آموزش می دهیم.

چرا باید در کارگاه آشنایی با نرم افزار Revit شرکت کنیم؟این کارگاه چه اطلاعاتی را به ما اضافه می کند ؟

گاها در طی ۵ سال اخیر که نرم افزار Revit جایگاه بهتری در پروژه های ساختمانی داشته است، اغلب با افرادی که فرصت شرکت در دوره Revit را نداشته اند برخورد کرده ایم و این عزیزان معمولا از یک سمت تصمیم گیرنده در اجرای این امور بوده اند، کارگاه نرم افزار Revit، دید این افراد را در حد قابل قبولی ارتقاء داده و کیفیت امور قرار داده ها و موارد از این قبیل را تغییر داده است.

برای شرکت در این دوره همین الان اقدام نمایید.

برای شرکت در این دوره فرم زیر را تکمیل نمایید.

در حال بارگیری